Gisteravond, ik ben gaar na het gewone werk én 8,5 uur fanloggen en er komt een bestelling binnen.
De klant zet in de commentjes dat ik direct moet verzenden want ze heeft het artikel voor 20 februari nodig en "ik heb al overgemaakt".
En suf denk ik: o ja, dat kan.
Want het gaat om 1 artikel waarbij de verzendkosten al op de site staan vermeld dus zo kun je zelf berekenen hoeveel het totaalbedrag is.
Toch stuur ik een officiële bevestiging terug met daarin dat ik aanneem dat ze er begrip voor heeft dat ik op de enkele verklaring "ik heb overgemaakt" niet kan blindvaren en dat ik eerst het geld op mijn rekening wil zien staan.
Pas vandaag besef ik dat ze botweg heeft gelogen.
Het Postbanknummer staat nl. pas vermeld in de officiële bevestiging en tenzij je al eerder hebt besteld (zij niet) kun je dat niet weten en er dus ook niet naar overmaken.
Meteen schrappen als klant!
Ze kan je nummer ook nog weten via een kennis.
Maar dan zou ze dat er even bij kunnen vermelden.
Ah, Smurf: jij gelooft echt in het goede in de Mensch 🙂
bah wat gemeen ….. ik zou echt niet geshcikt zijn want ik had gelijk een slecht mailtje naar die klant gestuurd.
Wat vals!