Klant bestelt 2 magneetjes, klant betaalt, ik mail de volgende dag “ik verzend” (ik verzend ook), klant mailt zes dagen later dat ze niets heeft ontvangen en: “is daar een reden voor”.
Ik verzoek ‘informeer bij de buren’, zij zegt: niks bij de buren – hoe lossen we dit op.
Ik: ik zal nogmaals sturen maar 1 van de twee magneten heb ik niet nog een keer dus zoek daar maar een nieuwe voor.
Klant zoekt nieuwe.
Ik maak pakje klaar voor verzending, ik krijg brainwave: stel dat klant verkeerde postcode heeft opgegeven?
Ik onderzoek en: inderdaad.
Ik mail klant – niks. Ik wijzig postcode en post pakje aangezien klant had gemaild dat ze er haast mee had.
Klant laat weten dat zij de verzendkosten voor de nieuwe verzending (€ 2.50) heeft overgemaakt ‘als gebaar’.
En wanneer de volgende dag alsnog het eerste pakje aankomt mailt klant:
“Ik ben in ieder geval blij dat het pakje terecht is:
a. omdat hier de magneten zijn, die ik het liefst wilde
b. dat je geen financiële strop hebt door de post.”
Geef een reactie