Klant bestelt gisteravond stickers voor 4 Euro.
Ze krijgt de nieuwe(!) bevestiging over de ‘binnen 2 werkdagen verzenden’ en mailt me nu:
Hoi Jeanne,
Ik heb zojuist het geld overgemaakt vanaf girorekening 55xxxxxx. Als het goed is zou dit meteen op je rekening zichtbaar moeten worden (volgens de postbank). Zou het mogelijk zijn dat ik de stickers voor aankomende zaterdag in huis heb? Als dit mogelijk is, dan ben ik je heel dankbaar.
Met vriendelijke groet,
(naam)
Waardoor ik me weer geheel klem voel.
Karin zegt
Niet direct naar de post rennen. Normaal is donderdag versturen, vrijdag in huis. Terugmailen dat jij je best zult doen, maar dat het verder afhankelijk is van de post. Dat het normaal zou moeten lukken, maar ja, als het ergens achter blijft haken bij de posterijen dat jij daar dan ook niets aan kunt doen.
Jeanne zegt
Normaal zou in dit geval zijn: vrijdag versturen.
Aangezien ik vandaag al ben geweest.
mariette zegt
zelfs als je vrijdag verstuurt zou het er toch zaterdag moeten zijn. bovendien kan iemand ook bedenken dat hij of zij iets eerder moet bestellen.
trouwens… staat de regel over versturen OOK elders op de site zodat mensen niet verrast worden door die regel? ik bestelde laatst iets ergens om te ontdekken dat pas bij de bevestiging gemeld werd dat verzending binnen 10 werkdagen zou plaatsvinden (!)
Jeanne zegt
De regel staat bij de Voorwaarden (maar die leest niemand).
En totnutoe ren ik nog steeds naar de brievenbus omdat ik het nog niet uit mijn systeem heb 🙁
Hippo zegt
Ben jij er verantwoordelijk voor dat klanten de voorwaarden niet lezen? Het feit dat je iets bestelt, is toch een akkoord met die voorwaarden?
Jeanne zegt
@ Hippo: nee natuurlijk.
Maar ik krijg het service-gerichte bij vriendelijke klanten niet uit mijn systeem.