Klant bestelt even na middernacht twee artikelen.
Een van 1 Euro, een van 1,75 Euro.
En zet erbij “graag morgen (3 april) verzenden aangezien ik ze zaterdag nodig heb”.
Ik mail om zes uur dat ze het treft omdat ik inderdaad vandaag naar het postkantoor ga. Maar dat ik dat wel om half tien doe dus als ik het geld dan op mijn rekening heb neem ik haar bestelling mee – anders niet.
Weer een boze ‘klant’.
L zegt
Wat een lef hebben sommige mensen zeg
Jeanne zegt
Nee, hoor – klant denkt terecht dat ze koning(in) is.
Alleen ben ik tegenwoordig lui personeel.
Ze heeft de bestelling intussen ook geannuleerd.
Gelijk heeft ze.
Kim zegt
Komt het dan niet in mensen op om, als ze iets zaterdag nodig hebben, het dan iets eerder dan in de nacht van woensdag op donderdag te bestellen???
Ga je dan alsjeblieft niet schuldig voelen, Jeanne, omdat je niet stante pede aan haar wensen kon/wilde voldoen!
Karin zegt
Als mensen iets gelijk stante pede willen hebben moeten ze op hun fiets stappen en naar een winkel gaan. Dan heb je het gelijk in handen. Jij geeft duidelijk aan dat je pas iets op de post doet nadat je de betaling binnen hebt. Als service geef je al aan haar door dat je het bijna per direct op de bus wilt doen, als ze maar tijdig betaalt en dat kan via internet binnen een tel gepiept zijn. Tja en als dat teveel moeite is… dan inderdaad toch maar niet. Pech voor deze klant die jouw service (ik wil het vandaag best nog wel meenemen) niet weet te waarderen.
Femke zegt
Wat een onfatsoenlijke trut.
Bij elke nare klant waar je over schrijft denk ik: nou, dit spant de kroon. En dan komt er steeds een nog ergere.
Jeanne zegt
@ Femke: deze viel best mee – ze mailde tenminste nog dat ze er dan liever van af zag.
De echt irritante klant dénkt dat wel maar mailt het niet, zodat ik het artikel helemaal voor niets voor haar (m/v) gereserveerd houd totdat na 2 weken blijkt dat er niet betaald wordt.
Zodat ik op die manier ontdek dat ze bij nader inzien toch niet meer wóu.
theo zegt
Bij steeds meer on line winkels kunnen mensen direkt betalen via iDeal. Dat is wel een direkte manier om je impuls aankopen te betalen.
Zelf zou ik niets uitleveren (ook niet “reserveren” en zeker niet klaarleggen) voordat er betaald is.
Als een artikel er onverhoopt niet blijkt te zijn, is het helaas niet voorradig en stort je het teveel betaalde direkt terug.