Klant bestelt drie blikjes/trommeltjes voor 13 Euro.
Ik heb veel meer trommeltjes want vroeger kocht ik ze enthousiast in.
Omdat ik ze vaak zelf leuk vind.
Omdat ik dacht dat er handel in zat.
Wanneer ik de bestelling bevestig aarzel ik even of ik klant zal mailen dat ik nog véél meer erg mooie trommeltjes heb. Die ik ev snel kan fotograferen. En dan voor (o, gruwel) ‘kleine prijs’ aanbieden.
Zodat klant gretig kopend misschien wel boven de 45 Euro komt waarna ik gratis verzend.
Maar, denk ik: van 13 naar 45 is een lange weg. En ook érg veel trommeltjes fotograferen voor ‘a private show’. Niet dus.
Zodat ik de bestelling alleen maar bevestig.
Waarna ik eerst de bounce binnen krijg van de automatische bevestiging. En een kwartier later die van de zelf gemaakte.
En er waren tijden dat ik dan iemand die voor 2 Euro had besteld nog per post een print ging toesturen maar die tijden zijn niet meer.
Wel zocht ik nog via het net naar deze klant – maar zonder succes.
Hij zal nu dus wel denken dat ik weer zo’n louche internetshopje ben.
Kun je niet een logisch tikfoutje in de mail ontdekken en dat adres proberen?
Heb ik naar gekeken maar nee – niets dat evident is.
Kijk maar als je zin hebt (het is de onderste bestelling).
Zou het strativarius moeten zijn, naar die vioolbouwer?
Of anders bellen? De gegevens kloppen.
ff googlen en gevonden. pas het aan in beheer