Terwijl R. naar de dierenarts is om de caaf te laten inslapen krijg ik een bestelling van een klant binnen.
“Dit is een valentijnskado dus is het mogelijk dat het op zaterdag de 14e aankomt??? Eerder mag eventueel ook.”
Ik mail terug dat ik dat niet kan garanderen zelfs niet als ik vandaag nog zou posten (wat ik niet doe). Dat ze dus mogelijk liever van de bestelling afziet. Of ze dat dan even meldt zodat ik het artikel niet voor niets twee weken voor haar gereserveerd houd.
Deze mail (aan een hotmail-adres) komt per kerende mail gebouncet terug.
Mevrouw X. (ze hecht eraan dat ze mevrouw is en heeft geen voornaam) heeft geen tel.nr. ingevuld.
Dus al zóu ik haar nog op een andere manier hebben willen benaderen, het had niet gekund (en nee: mijn service gaat niet zó ver dat wanneer iemand ervoor kiest zich moeilijk bereikbaar te maken dat ik dan ga speuren naar een tel.nr).
Caafje zal nu wel dood zijn.
Of anders bijna.
Hippo zegt
🙁
((((( Jeanne )))))