"Kan ik uw e-mail nog verwachten of gaat de koop niet meer door?"
Een ´niet zo vriendelijke´ mail van iemand die al tien dagen geleden een bestelling heeft geplaatst.
O jee. Ik zal toch niet een fout hebben gemaakt?
Maar nee, de bevestiging met betaalinstructies is wel degelijk verzonden. Dus reply ik eerst in die zin op de niet-zo-vriendelijke mail en beloof dat ik de bevestiging nog eens zal zenden.
Gedaan.
Waarop ik beide berichten terug krijg van hetnet (zijn provider) met de boodschap:
"This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
(naam)@hotmail.com."
Dit snap ik dus niet. Het was toch hetnet.nl? Of toch hotmail??
Machteloos en tegen beter weten in nóg een mailtje gestuurd om dit uit te leggen: dat ik zijn mail gebouncet terug krijg.
Wat uiteraard ook linea recta retourneert.
Waarna ik het ook niet meer weet.
Renesmurf zegt
Dat is vervelend, maar daar komt die persoon dan vanzelf wel achter dat de afzender fout is.
Linda zegt
Jij hebt gedaan wat je kon, dus het is niet jouw fout.