Klant mailt dat pakje-2 is aangekomen en kan ze het terugzenden door haar eigen naam te overplakken en ‘retour afzender’ te doen. Ik: in elk geval niet overplakken.
En voor alle zekerheid: gewoon adresseren en postzegels erop.
Dan vanochtend deze mail:
“Nu het pakje terecht is en ik het 2e pakje terug ga sturen zou ik het aardig vinden dat jij mij de 2.50 euro extra verzendkosten, die ik voor mijn rekening nam, naar mij terugboekt.
Ik hoop niet dat jij dit als “lullig” gaat bestempelen.
Groetjes van … (naam)
Mijn adresgegevens heb je; mijn gironummer: … (nummer)”
Ik wil schrijven (en schrijf, maar delete ook weer):
“Ach, wat is “lullig”.
Ik heb me zorgen gemaakt over een vermist pakje, ik heb moeite gedaan om het voor jou plezierig af te handelen.
Ik ben naar het postkantoor geweest terwijl ik dat die dag niet van plan was, ik heb een envelop geïnvesteerd, wanneer de magneetjes straks weer terugkomen moet ik ze opnieuw invoeren in het systeem en nu moet ik ook nog eens de moeite doen om jou het geld terug te storten.
Terwijl je niet eens een keer ‘sorry’ hebt gezegd omdat *jij* alle overlast hebt bezorgd door het opgeven van een foute postcode,
Nee hoor, lijkt me niet “lullig”.”
Dit verstuur ik dus niet.
Geef een reactie