Klant bestelt een mini Tinker Bell-kalender en betaalt niet.
Omdat klant vorig jaar ook zo’n kalender bestelde en toen wél betaalde mail ik ‘is er misschien iets mis gegaan met de betaling’ ipv de bestelling gewoon door te halen.
Klant: “Ik heb ook vanaf dat ik de kleine kalender bestelde jou een vraag gesteld betreffende de grootte kalender of je die nog in voorraad had of eventueel nog kon leveren maar tot op heden had ik ook nog steeds niets van je als antwoord gekregen dus ik heb netjes idd gewacht met mijn betaling tot ik iets van jou kant hoorde. Ik wilde namelijk net als orig jaar beide kalenders hebben maar had helaas geen enkele reactie gekregen van jou kant op mijn vraag. Vandaar……maar ik wil graag alsnog horen van je of je ook de grote kalender nog in voorraad hebt of kunt leveren.
Ik hoor graag van je.”
O shit, denk ik. Vraag over het hoofd gezien. En ik zit m’n Jeanne zegt sorry-mail al op te stellen wanneer ik toch eens kijk naar de tekst die klant bij de bestelling schreef. En wat zie ik: “Vorig jaar ook de kalenders besteld en ben er nog steeds en weer erg blij mee !!! Ook over de service ben ik zeer tevreden.”
Dat kwoot ik en voeg er aan toe: Ik heb je vraag over de grote kalender dus niet gehad en daarom ook niet beantwoord. Maar nee: ik heb alleen de kleine kalender kunnen vinden.
Dat was gisterochtend vroeg toen de reserveringstermijn al twee dagen was verstreken omdat klant zo “netjes” had gewacht op mijn antwoord op de vraag die zij niet stelde.
Sindsdien niets van klant gehoord en ook geen betaling ontvangen.
Wat kan betekenen dat klant de kleine kalender niet wilde en dus niet gaat betalen. En wat ook kan betekenen dat klant de kleine kalender wel wil en dus wél gaat betalen maar pas zodra zij daar zelf zin in heeft. Wat ze niet even meldt.
Geef een reactie