Klant bestelt (gisteren) 1 stempel van € 3.95 en zet op het Bestelformulier dat ze er een BTW-rekening bij wil hebben.
Wat voor mij ‘gedoe’ is maar alla.
Vijf minuten later: als ze direct betaalt, kan ze het stempel dan morgen in huis hebben.
Ja hoor! reageer ik. Althans: ik kan voor 17.00 uur verzenden, wat voormalig TNT er dan mee doet heb ik niet in de hand.
Dat snapt de klant. Ze gaat nú overmaken.
Ik geloof haar dus ga ook nú naar de brievenbus.
Dan: klant heeft problemen met de site van ING.
Mm – raar. Ik niet namelijk.
Later gisteren (in de avond): zij heeft nog steeds problemen.
Ach, reageer ik zonnig, je zal me toch niet tillen voor € 5.70?
En: probeer het morgen nog maar eens, komt vast goed.
Vandaag: geen geld, en ook geen mail.
Zodat ik zelf mail: “Ik zag dat je het geld voor het stempel nog niet hebt overgemaakt.
Ik kan me niet goed voorstellen dat ING online al twee dagen niet zou werken bij jou.
Maak je de overmaking vanavond nog in orde?”
Dat was om half negen.
Geen reactie.
Volgens mij is ‘klant’ nu al uren gillend van het lachen om hoe stom ik ben opgewekt aan het stempelen.
oehoeboeroe zegt
ik vind het ongelooflijk…….
lies zegt
dreigen met openbaar maken van naam en adres? Oeioeioei, dat mag vast niet en ligt ook vast niet in jouw lijn.
Jeanne zegt
Ze heeft net betaald.
Ik ben vooral boos op mezelf.
Dat ik zo’n goedzakje ben dat in zo’n geval direct naar de brievenbus holt ipv koeltjes te zeggen: jammer, maar ik lever pas zodra ik geld heb gezien – dan wordt het dus morgen of overmorgen.
Nan Luursema zegt
A lesson learned. Voor haar ook, denk ik.