Klant bestelt dit weekend een mooi horloge.
Ik bevestig direct en meld dat ik heb gereserveerd tot 13 mei.
Een uur geleden een ongeruste mail.
Klant heeft geen internetbankieren, zal dus gewoon overmaken – wat als het geld er dan niet op tijd is?
Ik stel klant gerust dat ze 13 mei zeker zal halen wanneer ze ‘gewoon’ overschrijft.
Tien minuten later deze mail:
Ik ben afwezig vanaf 21 oktober 2010. U kunt contact opnemen met X (telnr) of Y (telnr).
Dit e-mailbericht en de informatie verzonden met dit e-mailbericht is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n).
Dit bericht kan informatie bevatten waarop intellectuele eigendomsrechten rusten of die vertrouwelijk is of om andere redenen rechtens beschermd is.
Kennisname en gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde(n) is verboden.
Indien u deze email abusievelijk hebt ontvangen, brengt u ons dan op de hoogte waarbij u gevraagd zal worden het originele bericht te vernietigen.
Opeens word ik wat somberder over de betaling door deze klant.
Geef een reactie