Ik mail:
“Natuurlijk valt dat niet tegen elkaar weg.
Als jij geen fout had gemaakt met je postcode had ik nooit het tweede pakje hoeven verzenden.
Dat jij dat nu retourneert (logisch toch? je had er geen recht op) spreekt voor zich.
En dat jij nu óók € 1,32 uitgeeft aan postzegels betekent toch niet dat de door mij uitgegeven € 1,32 aan postzegels daarmee vergoed zijn? En het envelopje toch ook niet?”
Klant:
“Oké, Jeanne, jij gelijk. Je zult mij er niet meer over horen.
Jij zult mij hierna NOOIT meer horen; noch een bestelling zien doen.
Het ga je goed….”
Aan mijn muur hangt een spreuk.
“I know there’s a Hell – I work in Retail…”
Tsssssssss. Wat een lomperik.
Gelukkig maar…
Regeltje bij je voorwaarden: kosten die voortvloeien uit het verkeerd doorgeven van adresgegevens zijn voor rekening van de klant.
Goed volgehouden – je stond volkomen in je recht.
@ Karin: Deze vrouw begreep niet eens dát ze kosten (en een hoop moeite) voor mij had veroorzaakt.
En ze dacht volgens mij écht dat omdat *zij* postzegeltjes had geplakt voor het retourzenden daartegen *mijn* postzegeltjes konden worden weggestreept.