Het loopt storm.
Iedereen wil kalenders kopen.
En Garfield-stickers. En een giga pretpakket met Smiley-artikelen.
Die laatste bestelling komt om 13.00 uur binnen.
En wordt om 13.13 uur door mij bevestigd.
Dan heeft de klant al een automatische bevestiging ontvangen met “we hebben je bestelling ontvangen, hier (link) staat hij, als hij niet klopt neem dan contact op” en: “Dit is een automatische bevestiging, nadere gegevens over de betaling en de verzendkosten volgen zo spoedig mogelijk.”
Exact om 13.13 uur (klant heeft blijkbaar haast) ontvang ik “Ja deze bestelling is op orde graag reactie.”
Ik om 14.00 uur: “Ik heb je om – eveneens – 13.13 uur een nadere bevestiging gestuurd.
Heb je die ontvangen?”
Zij weer (om 14.44 uur) “Ja ik heb het overgemaakt en zie de bestelling tegemoet.”
Het zal wel komen omdat het me wat omloopt door van alles en nog wat én door bestellingen van erg aardige klanten maar ik proef iets niet-hartelijks in het contact met deze klant.
Geef een reactie