Ik schreef over natuurvlees.nl dat ik had ontdekt en waar ik 1x vlees kocht van dieren die goed waren behandeld en goed verzorgd aan hun einde waren gekomen.
Daar wou ik weer bestellen en toen zag ik dat ze ‘tam konijn‘ verkochten.
Ik dacht eerst: daar bestel ik dus niet meer.
Maar ik besloot ze een mail te sturen om ze de kwestie voor te leggen.
Dat was een week geleden. Enkele uren later al een reactie (=positief).
Ze wouen er graag met me over bellen. Maar als ik dat niet wou, zouden ze reageren per mail.
Ik wou niet bellen omdat ik sowieso telefoonangst heb en dan ook nog eens secundair reageer = me laat platwalsen om daarna pas tegenargumenten te bedenken.
Dus mailde ik terug dat ik de voorkeur gaf aan mail.
Sindsdien (een week) wacht ik op antwoord.
Waarvan ik denk dat het niet meer komt. En zelfs als het wel komt, dan is toch het momentum uit de lucht.
Dus zal ik daar niet meer kopen.
Wat ik hartstikke jammer vind omdat het me verder een ok-bedrijf leek en dat andere bedrijf waar Jonneke me op wees is van de sjieke keuken en dat hóef ik helemaal niet (nog los van het prijskaartje dat wel heel zwaar hangt met die kapotte auto enzo).
Geef een reactie