Pak van m’n hart: Thomas eet weer (jammer van die zorgelijke slapeloze nacht).
Tegen Ziggo zeg ik nu twee dagen: ik heb geen beeld en krijg de melding dat ik geen tv service heb.
DM even het nummer van je smart card dan geven we die een puls, bieden ze eerst aardig aan.
Dat gebeurt niet.
En wanneer ik er na een dag nog eens op terug kom krijg ik hierop geen reactie.
Wel vraagt medewerker na medewerker of ik wellicht de ene melding of de andere melding krijg.
NEEEEE – ik heb nl geen beeld!
Vanochtend twittert Ziggo webcare: als je geen Nederland 1 ziet ligt het aan de tv en moet je daar de module uit klikken en terugzetten op fabrieksinstellingen.
Dat kán de oplossing zijn.
Ware het niet dat ik al direct zei dat ik geen beeld had en ze daar nu pas mee komen en Ziggo op de eigen site melding maakt van Ziggo-problemen die kunnen leiden tot ‘geen beeld’.
Maar ik weet het nu ook niet meer.
shabnam zegt
Goed nieuws van Thomas!Hoop dat je het geen beeld probleem kan oplossen….