Ik had bij Hertz in Amerika een auto met satelliet radio besteld.
Omdat wanneer je een gewone radio hebt, zodra je een stad hebt verlaten, je naar geluid kunt fluiten.
Niks nada.
Bovendien heeft satelliet radio als 1 van de stations Metropolitan Opera Radio.
Er ging van alles mis (ik zal je de details besparen) maar het kwam er op neer dat ik van de 35 dagen maar 8 dagen satelliet radio had.
Daarover klaagde ik.
In een mail die ‘binnen 3-5 working days’ zou worden beantwoord maar die nooit werd beantwoord.
Ik klaagde ook in person bij het kantoor in Albuquerque.
Tja. Balen. En ze hoorden dit wel vaker.
Bij het inleveren van de auto.
Ze zouden de prijs voor de radio (dat bleek $ 145 te zijn) van de rekening afhalen.
Maar het ging me niet om het geld maar dat ik nu 27 dagen alleen naar mijn eigen gedachten had zitten luisteren.
Ik dacht: wanneer ik terug ben, zal ik ze een poepie laten ruiken! woeste klacht! méér geld terug! waardebon voor volgende trip!
Nu ben ik terug. En Hertz vraagt me in zo’n standaard-mail hoe-het-was.
En ik krijg het niet voor mekaar, die woeste mail.
Ook omdat ik denk dat het toch niets zal uitmaken.
Geef een reactie