Toen mijn Windows opnieuw was geïnstalleerd (meteen ook maar van 32 naar 64), stuurde ik KPN via hun website een email met de vraag hoe het nu moest met de Cloud.
Ik opperde: misschien oude contract opzeggen en nieuw contract nemen?
Na tien dagen nog steeds geen reactie.
Toen een mail gestuurd: ik zeg op.
Weer niks.
Een week dáárna ze opgebeld.
Dat ik wou opzeggen.
Aardig meisje beloofde álles voor me te regelen – als ik maar bleef.
Ik bleef.
Oude abonnement werd opgezegd, ik kreeg een nieuw.
Maar de laatste dagen krijg ik steeds foutmeldingen bij het *nieuwe*.
Er eens goed naar gekeken en wat blijkt? Het *nieuwe* abonnement is opgezegd.
Het oude trouwens ook, vermoed ik, want daarvan krijg ik géén foutmeldingen meer.
Gebeld naar KPN.
Meisje dat haar naam niet noemt zegt dat ze daar in het weekend niets aan kan doen en dat ik maandag maar moet bellen.
“Wat een beroerde service” zeg ik.
Rustig! en gedachtig het voorafgaande.
Waarop de bitch zegt “Fijne dag mevrouw” en neerlegt.
Nu ben ik dus écht boos.
Geef een reactie