Ik mag uitslapen maar kan niet uitslapen.
Ik lig te malen over
– xs4all waarvan P. zegt dat ik sowieso binnen twee weken kan opzeggen
– een cavia die gisterochtend wat traag reageerde en gisteravond niet kwam eten
Vanochtend vroeg zoek ik op de site van xs4all naar ‘Opzeggen’.
Rare types daar. Ipv me gewoon informatie te geven zeggen ze: “We vinden het jammer dat u overweegt om XS4ALL te verlaten. We waarderen het zeer dat u ADSL bij ons hebt aangevraagd. Graag brengen we een aantal sterke kanten van ons ADSL-abonnement onder uw aandacht.”
Volgt een trits voordelen.
Dan helemaal onderaan:
“Voor meer informatie over het opzeggen van uw ADSL-abonnement neemt u contact op met de afdeling Sales. Dit kan op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur via 020-3987666. In dit telefoongesprek wordt u geïnformeerd over de opzegprocedure en de eventuele resterende looptijd van uw contract.”
Wie heeft toch ooit het gerucht verspreid dat ze klantvriendelijk waren?
Dan de cavia (Carina).
Zodra het licht is ga ik voeren, nog in nacht-shirt en ochtendjas.
Geen Carina. Die is dood, denk ik.
Dus trek ik broek en jas aan en neem handschoenen mee om het lijkje uit het hok te halen.
1 hok open, geen Carina.
Tweede hok open, wel Carina, die ik zomaar kan pakken = slecht teken bij mijn wilde cavia’s.
Ze ademt zwaar, vind ik. Maar ziet er verder goed uit.
Wat te doen, wat te doen.
Ik bel mijn eigen dierenarts die geen dienst heeft. Ik bel R. of ik voor een cavia die pips is een vervanger (‘spoedgevallen’) kan bellen.
Ik besluit van wel. Er blijkt een inloopspreekuur om 11 uur. In Alkmaar-Noord. Daar ga ik nu heen.
Tenzij Carina eerder dood is.
Dan hoeft dat natuurlijk niet.
Geef een reactie