Geachte Mevrouw,
Ik heb zojuist mijn bestelling van U binnen gekregen en ik ben er heel blij mee,
alleen ik heb 20 smile balonnen besteld en ik heb er maar 17 gekregen.
En ik heb er echt 20 nodig.
In afwachting op uw antwoord.
O got, denk ik. Heb ik een fout gemaakt?
En dan: ik herinner me niets van ballonnen.
Alzheimer, Korsakov, gewoon gek – wat ben ik aan het krijgen/worden.
De naam van de klant opgezocht en inderdaad, ze heeft een bestelling geplaatst.
Gisteravond. Voor exact 5 Euro een banner met vlaggetjes met smileys (lengte ruim 3,5 meter) en een pakje met 16 smiley-servetjes.
Er kan dus van alles met me mis zijn maar hieruit valt het niet af te leiden.
roelof zegt
Ziet deze klant ze nu 17 of 20 maal vliegen?
Hippo zegt
Hangen er maar 17 smileys aan de banner misschien?
Enne, ik wil niet lastig zijn, maar ik ga toch in herhaling vallen: ik vind jouw productomschrijvingen altijd erg duidelijk. Sommige klanten lezen misschien niet goed, die zien iets, oh leuk, ik wil er 35, en dan niet lezen dat je er 3 hebt of zo.
Mja, aan wie ligt het dan…
Jeanne zegt
@ Hippo: dit was nóg erger.
Ze heeft gisteravond besteld, ik heb gisteravond bevestigd en ik heb nog helemaal *niets* geleverd.
Haar mail was bedoeld voor een ándere winkel mailde ze na mijn ‘hoebedoelu’-reactie (die uiteraard beleefder was geformuleerd).
Hippo zegt
Diepe zucht.
Linda zegt
Sommige mensen moeten duidelijk beter leren lezen…..