beste VN,
in augustus nam ik een abonnement voor 10 nummers via kranten.com.
dat abonnement zou na een week of 6 beginnen, maar het begon niet dus
(gedoe) 1) vroeg ik jullie waar het bleef en toen zou het een paar weken later beginnen – wat ook gebeurde
toen: kreeg ik een rekening voor 14 Euro en
(gedoe) 2) belde ik op om te protesteren aangezien ik immers via kranten.com al had betaald. dit werd uitgezocht, ik had gelijk, excuus.
nu: krijg ik weer een aanmaning en de boze tekst dat wegens wanbetaling mijn abonnement wordt stopgezet. dus
(gedoe) 3) moet ik nu wéér moeite doen om dit recht te zetten.
toevallig ben ik net deze week aan het nadenken (ik werd vorige week hierover gebeld en word vrijdag opnieuw gebeld = zelf gevraagde denkperiode) of ik een abonnement voor een half jaar zal nemen.
het antwoord is: nee.
ik wil geen abonnement voor een half jaar, ik hoef niet eens die nummers waar ik nu nog recht op heb.
ik heb het helemaal gehad met VN.
schrap me dus alsjeblieft ook van de lijst met ‘eens in de zoveel tijd eens bellen om te kijken of ze ons al mist’.
anders krijgt de onschuldige call-center-medewerker die me belt de wind van voren.
dag,
Jeanne Doomen
Geef een reactie