Zaterdag kreeg ik die rare bestelbon uit België – gisteren onderstaande mail (met mijn antwoorden – waarna het stil bleef…):
Beste,
In december is er via het gemeentebestuur SMILEY’s besteld. Tot op heden hebben wij nog altijd niets ontvangen.
Daar deze smiley’s gebruikt worden in de week van 28 januari – 1 februari zouden wij graag toch een seintje ontvangen over deze bestelling.
Met vriendelijke groeten,
M Gijbels
Administratief medewerker, GBS De Vlieger Kasterlee
Jullie brief (met datum 14-1-08) is zaterdag aangekomen.
Er is dus helemaal niets besteld in december.
En eerlijk gezegd: zo doe ik geen zaken.
Ik heb een webwinkel. Dwz dat bestellingen via internet kunnen worden geplaatst. Door daar een formulier in te vullen en vooruit te betalen (zie de Leveringsvoorwaarden).
Bovendien staat daar ook dat ik van veel artikelen maar 1 of enkele exemplaren heb zodat het raadzaam is even te informeren of de gewenste hoeveelheid wel op voorraad is.
Ik vind het een merkwaardige manier van doen om me via de post een opdracht te sturen met ‘binnen 14 dagen leveren’ plus het bevel een factuur in drievoud bij te sluiten die jullie dan 3 maanden later mogen betalen.
Zo sluit je toch geen overeenkomst?
vriendelijke groeten,
Jeanne Doomen
(kopie van jullie bestelbrief bijgesloten – zie de datum)
Hippo zegt
Go girl!
Linda zegt
Je hebt groot gelijk, ben benieuwd of je nog een reactie zult krijgen.
mariette zegt
Hahaha en dat was meteen het laatste bericht denk ik -)
Jeanne zegt
@ mariette: klopt – niets meer van gehoord.