Beste T,
Ik heb je betaling ontvangen en doe je bestelling morgen op de post.
Nogmaals bedankt voor je bestelling en
vriendelijke groeten,
Jeanne
==================
Hallo Jeanne
Ik heb vanmorgen al een envelop ontvangen met wat sticker vellen, maar niet alles is er wat ik heb besteld.
Klopt het dat er nog een zending komt.
Ben evt. te bereiken op telefoonnummer 06-
Met vriendelijke groeten
T
==============
Ik schrik me wezenloos.
Ik haal de bestelling erbij. Ik zie me die nóg bij elkaar zoeken én er een kadootje bij doen (ik leer het echt nooit).
Ik schrijf terug.
Dag T,
Hier begrijp ik niets van.
Ik heb je bestelling met zorg ingepakt en er echt alles in gedaan.
Heb je de envelop goed bekeken dat er niet onderin nog iets in zit?
vriendelijke groet,
Jeanne
===================
Hallo Jeanne,
Ik heb alleen alle sticker vellen van de vissen en een vel van dolfijnen.
Verder zit er echt niets in de envelop, sorry.
Groetjes
===================
Maar dat is toch ook wat je had besteld?
(ik doe de link naar de bestelling erbij)
Jeanne
===================
Nee, ik heb nog meer dingen besteld in totaal voor 27,01.
Ik heb ook een uit draai geprint wat ik in totaal heb besteld.
Wilt u mij anders even bellen dan kan ik even zeggen wat er nog meer opstaat.
===================
Je vergist je echt.
Op 27-8 maakte je € 14,50 over.
Kan het zijn dat je van plan was meer te bestellen, dat hebt uitgeprint en toen een kleinere bestelling hebt gedaan?
Waarom heb je anders € 14,50 overgemaakt?
=================
Hallo Jeanne
Sorry mijn excuus.
Ik ben in de war met nog een andere bestelling die ik kort daarna heb besteld bij iemand anders.
Mijn excuus hiervoor.
Groetjes
Goed dat je voet bij stuk houdt, jammer dat het (nog wel) zoveel tijd kost.
Maar een tijdje geleden zou je overtuigd zijn dat de klant gelijk had gehad, en als niet, dan toch. Want klant = klant, ook al doet ie vreemd.
Dus er is vooruitgang 🙂
het irritante is dat het me toch een hoop zenuwen (o got! maakte ik een fout?!) en nazoeken en gedoe/gemail kost.
Ja, snap ik, maar eerder wist je zeker dat het Jouw Fout was, nu is er al twijfel: klant kan ook ongelijk hebben.
Anders misschien een pakbon maken. Het overzicht van de artikelen en dan aanvinken wat er in het pakketje gaat. Heb net 2 pakketten met schoolboeken en daar zit zo’n lijst ook standaard in. Ik zie de kruisjes van de inpakker en nu staan daar onze kruisjes naast. Ik weet niet of het systeem van de winkel standaard zo’n ding uithoest. Ach voor iemand met 1 artikel is het natuurlijk niet echt nodig, maar als mensen veel kleine verschillende dingen hebben, hebben jullie allebei houvast.
Heb je natuurlijk altijd nog mensen die blijven zeuren dat de pakbon niet klopt…*zucht* 😉
@ Karin: nee, script levert wel ‘iets’ dat je kunt uitprinten maar dat ziet er niet uit, is geen fraaie pakbon.
Hier ging het om vijf of zes artikelen trouwens.
En deze dame gaf ik al snel toen ze ging klagen haar eigen bestelbon door met ‘kijk maar’.
Die geeft het exacte overzicht mét alle plaatjes erbij.
Daar klikte ze niet eens op, ze hield vol en wou dat ik haar opbelde zodat zij kon voordragen wat ze volgens haar had besteld.
En wat ik ook wel eens heb: dat mensen zien dat er iets bij zit dat ze niet hadden besteld (nl: het door mij zeer attent meegestuurde kadootje) zodat ze mailen dat ik dan “zeker” iets anders heb vergeten.
Bij sommige mensen kun je het gewoon niet goed doen.
In dit geval had ze vast gedacht dat ik de helft van het bestelde niet op de pakbon had gezet en alleen wat ik had ingepakt ipv haar hele bestelling.