J. Doomen schreef:
E-Mail verzonden via http://www.xs4all.nl/contact/
Naam: J. Doomen
Relatienummer: 120xxxxx
Soort abonnement: Start/Lite/Basic/Fast ADSL
Vraag: Na een week niet-functioneren deed de internetverbinding het opeens wél gisteren ergens tussen de middag – tot ik de PC om 22.00 uur uitzette.
Vanochtend deed de verbinding het weer *niet* – en nu knippert weer het Power/DSL-lichtje (nb: hier heb ik eerder over geklaagd).
Ik verwacht dat -zoals ook is toegezegd- nu binnen een week een monteur langs komt met als gevolg dat de verbinding naar behoren functioneert.
Zo niet, dan zeg ik mijn abonnement op.
groet,
Jeanne Doomen
======
dat verstuurde ik dus zaterdag.
nu, nadat gisteren een monteur is geregeld, dit antwoord:
Beste Jeanne,
Helaas kan ik momenteel uw lijn niet doormeten, omdat de lijn uit de lucht ligt. Wanneer we dit kunnen doen, dan kan ik u hoogstwaarschijnlijk de oorzaak melden. Dit is overigens iets dat niet door een monteur bij u op lokatie kan verhelpen. Waarschijnlijk is het snelheidsprofiel te hoog. Vandaar dat ik u vriendelijk wil verzoeken ons telefonisch te contacteren, zodat we een goede analyse kunnen maken. Excuses voor het ongemak zo ver.
Met vriendelijke groet,
Roeland
—
Helpdesk 2e lijn
XS4ALL Internet B.V.
==============
Ik snap er niets meer van! Toen ik de eerste keer belde zei Marco dat hij niet kón doormeten. Daarna kon soms iemand het wel en dan weer niet en dan moest ik resetten en 1x (vrijdag) leidde dat tot een aansluiting die het de volgende ochtend al niet meer deed.
Nu moet ik bellen omdat ze alleen bij doormeten weten wat er aan de hand is!
Waarom weten ze dat dan niet allang? En wat als ik nu weer een hufter als Marco krijg die zegt dat ik maar geen draden moet zoek maken???
Dit hele verhaal exact zo terugmailen? Met daarbij de opmerking dat je er nu helemaal geen vertrouwen meer in hebt omdat ze elkaar tegenspreken, en dat je blijft bij je eis van een werkende èn stabiele verbinding binnen x tijd omdat je anders wegens wanprestatie het abonnement als beëindigd beschouwt?
dank je, Hippo.
ik merk dat ik echt geen zicht meer heb op wat ik moet/kan doen.
P. mailde me: waarom bel je ze niet even? alleen: toen was het net na half negen en hun Helpdesk gaat om acht uur dicht.
Ook mailde ik nog degene die voor me belde wat hij nu precies heeft gezegd, wat is afgesproken maar kreeg nog geen antwoord (goeie kans dat die andere dingen aan het doen is).
Inderdaad eerst maar eens terugmailen dus.
(en waarom heb ik daarin nou helemaal geen vertrouwen)
Omdat je geen enkele reden meer hebt om vertrouwen te hebben? Gezien wat er tot nu toe allemaal wel en niet gebeurd is?
🙁