Beste service-afdeling,
Vandaag kreeg ik geen VK Magazine. Net als vorige week zaterdag.
Daar heb ik toen (vorige keer) over gebeld waarna ik werd doorverbonden met een echt mens omdat ik de week ervóór ook al geklaagd had (toen over: helemaal geen krant).
Ik verwachtte dat ik nu weer zou worden doorverbonden maar helaas.
Zodat nu is doorgegeven dat ik helemaal geen krant heb gehad, wat dus niet het geval is.
Het gaat ‘slechts’ om het magazine.
Ik vind het trouwens erg onhandig dat ik niet even ‘gewoon’ met een mens kan bellen maar dat de computer beslist of ik daarvoor in aanmerking kom.
En ik begin ook schoon genoeg te krijgen van de hele krant vanwege deze slechte bezorging.
Ik zie het nog 1 week aan, gaat er dan weer iets mis dan zeg ik ‘m op.
vriendelijke groeten,
Jeanne Doomen
———-
Antwoord:
Geachte abonnee,
Hartelijk dank voor uw bericht waarin u ons laat weten dat de bezorging van de Volkskrant niet naar uw wens plaatsvindt onze excuses hiervoor.
Met dit bericht bevestigen wij dat uw klacht in behandeling is genomen.
Mocht u nog vragen of aanvullende opmerkingen over de bezorging hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om nogmaals contact met ons op te nemen.
Wij vertrouwen erop u met het bovenstaande naar behoren te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ganessa Nieuwenhuijzen
Klantenservice de Volkskrant
kostte het moeite in het mailtje aan het vk de
verleiding te weerstaan om ‘mensch’ te schrijven
ipv mens? 😉
ik bedoel, ‘een echt mensch’, kom daar vandaag
de dag maar eens om.
Vooral nav hun antwoord ben ik woest.
Geen échte excuses en niet de belofte Magazine toe te sturen.
Ik denk nu echt: als er deze week ook maar 1 kreukje in de krant zit vliegt-ie eruit.
’t is een beetje maf nederlands. je zou uit hun reactie ook kunnen opmaken dat het echte antwoord nog moet volgen.
ze zeggen per slot dat de klacht in behandeling is genomen, niet dat ze er al mee klaar zijn.
is het mailtje naar jou misschien vooral een
ontvangstbevestiging?