Mail van De Vogelbescherming:
Geachte mevrouw Doomen,
Enige tijd geleden heeft u doorgegeven uw lidmaatschap van Vogelbescherming te willen beëindigen. Wij hebben uw lidmaatschap toen per 31-03-2014 stopgezet.
Helaas is door een foutieve selectie in onze administratie opnieuw een incasso-opdracht aangemaakt. Hierdoor wordt eind deze maand abusievelijk nog € 27,50 geïncasseerd van uw rekening.
Deze foutieve incasso-opdracht kunnen wij op dit moment niet meer terugdraaien.
Wij betreuren deze gang van zaken en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.
De oplossing die wij voorstellen is als volgt:
– In uw digitale bankomgeving staat de incasso-opdracht tot 28 maart (uitvoeringsdatum) aangekondigd. U kunt deze tot de uitvoeringsdatum zelf eenvoudig weigeren.
– Na de uitvoeringsdatum kunt u de incasso-opdracht zelf terug laten boeken (storneren). U hebt daarvoor tot 56 dagen na de uitvoeringsdatum de tijd. U kunt hiervoor uiteraard ook met uw bank bellen.
Indien de incasso-opdracht na 56 dagen niet door u zelf is geweigerd of teruggeboekt zullen wij het ten onrechte geïncasseerde bedrag alsnog terugboeken op uw rekening.
De reden dat wij niet zelf op voorhand het bedrag terugboeken is dat er dan grote kans is op dubbele terugboekingen omdat er ook gestorneerd kan worden.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Tel daarbij dat ná mijn opzegging ze toch nog een nummer van het clubblad toestuurden én een lidmaatschapskaart en daar overhéén weer een mail dat het een vergissing was maar dat ik het blad niet hoefde terug te sturen en de kaart ook niet.
Tel nu *samen* hoeveel materiaal (blad en kaart) en mailtjes ze over de balk hebben gesmeten en realiseer je hoe onzorgvuldig ze bij Vogelbescherming omgaan met je lidmaatschapsgeld.
Geef een reactie