Ik moest nog 1 Airbnb (waar ik al 5+ x ben geweest) afzeggen.
Ik wou dat niet bot doen door op het knopje ‘Annuleren’ te drukken maar besloot een mail te sturen met uitleg.
Stiekem ook een beetje hopend op coulance.
Verhuurder schreef dat hij het begreep en hopelijk was de pandemie snel voorbij.
En alle begrip dat ik nu geen zin had te reizen.
Geen reactie op dat er een travel ban is vanuit Amerika naar de Schengenlanden.
Wat ik voor alle zekerheid nog erbij vermeldde.
Al zou ik het willen, ik kán niet reizen!
Vandaag officieel geannuleerd.
Reactie: de dieren zouden me missen.
Yeah… right.
Ik de dieren ook.
Smeken is dus mislukt.
Shabnam zegt
Bedoel je dat je alsnog moet betalen?
Jeanne zegt
Je betaalt meestal vooruit.
Dan is het dus hopen en wachten of en zo ja hoeveel je terug krijgt.
Los van het geld (wat jammer is) denk ik ook: dom zaken doen van de verhuurder.
Ik kwam al zoveel jaren 2x per jaar daar. Meestal huurde ik officieel voor 1 nacht maar mocht eerder komen op de 1e dag waarvoor ik de housekeeper dan weer een bedrag betaalde.
Nu denk ik: ik ga niet meer terug.
Ook al vind ik die kalkoen Penelope hartstikke lief.