Ik drink al heel lang Nespresso-koffie.
Sinds een half jaar (ongeveer) nemen die hun capsules terug.
Ik bestelde meteen de verzamelzakken à 5 cent per stuk en zamelde en zamelde.
Eind december op zo’n dag met erg veel sneeuw levert de man van TNT Post nieuwe capsules. Ik overhandig hem mijn zak en het is érg koud en hij vraagt of het goed is als hij daar later een adres op plakt en vertelt ook nog over een vrouw in Heiloo die pissig was dat ze VIJF CENT voor zo’n zak moest betalen en dat ze het daarom NOOOOOOIT meer deed. Dat leek hem aan te spreken.
Vorige week kwam de man weer langs en had ik twee grote zakken.
Hij zei dat het zeker wel goed was als hij later erop plakte en: “als u er maar vanaf bent”.
Nou… pruttelde ik. Het gaat er natuurlijk wél om dat ze aankomen.
Ik voel dat het niet goed is.
Ik voel het later nog veel meer.
Volgens mij gooit die man die zakken die ik zo zorgvuldig opspaar aan het eind van de route gewoon in een prullenbak.
Dan denk ik: zal ik bij Nespresso informeren of het wel is aangekomen.
Maar: stel dat *niet*. Je wil als vrouw die regelmatig pakjes ontvangt geen mot met je postbode.
Want die kan soepel zijn (even over het tuinhek kijken of je daar bent bv) of meteen terugsturen naar het postkantoor: klant was er niet.
Vanavond denk ik: ik mail toch Nespresso.
Waar het niet simpel is om een mailadres/formulier te vinden want alles gaat over “ik wil bestellen”.
Toch iets gevonden. Maar als ik op Send druk gebeurt er niets.
Wat nu.
Geef een reactie