PostNL Mailorder stuurt me een ‘reminder’ dat ze een nieuwe webshop hebben en dat ik nog niet bij ze heb gewinkeld maar als ik het alsnog doe krijg ik 15% korting.
Ik reken het uit en denk: dan is dit een mooi moment om nog wat postzegels met een 1 of 2 in te slaan.
Ik klik dus op de link en moet daar inloggen.
Ik vul het mail-adres in dat ik hiervoor gebruik.
Er verschijnt een groen vinkje naast.
Ik zoek op wat hier mijn wachtwoord is en vul dat in:
Email-adres of wachtwoord is niet bekend.
Vooruit dan maar: stuur me maar een nieuw wachtwoord, klik ik aan.
Waarop PostNL: dit email-adres is bij ons niet bekend.
O nee? waarom sturen jullie me dan mail op dat adres?
Mail gestuurd aan de Helpdesk.
“Er zal binnen twee werkdagen contact met u opgenomen worden.”
[Update: ze hebben gebeld en er stond een verkeerde link in die mail]
Geef een reactie