Geachte klant,
U ontvangt deze email omdat u over uw datalimiet heen bent gegaan. U heeft 10000 MB ter beschikking en heeft op dit moment 10008.34 MB verbruikt.
Wij verzoeken u dit gebruik zo spoedig mogelijk terug te dringen.
Uw dataverkeer wordt de 1e werkdag van de volgende maand weer gereset naar 0.
Mocht u geen gehoor geven aan deze waarschuwing zijn wij genoodzaakt uw website tot het eind van de maand af te sluiten.
Met vriendelijke groet,
SoHosted Support
Fanlog?
Nee – dit log.
Maar da’s toch óók erg? 🙁
Jazeker!
Maar dat wordt dan opvoeren he :-/
Ik schrik zo van die dreiging: als het niet per gisteren verbetert sluiten we per eergisteren af!
En dat versturen ze dan in de nacht van vrijdag op zaterdag 🙁
Ja, ‘happy weekend’ enzo 🙁
(Heb je maandag weer een extra regelding op je to-dolijstje)
Balen! Hoe krijgen ze het voor elkaar om zo’n mail zó slecht te timen!
Terugdringen? Ik mag altijd netjes bijbetalen.