Er zijn nieuwe kadotips. Ze leiden naar érg mooie boeken (en naar de Betty Boop-aanstekers).
Direct na het verzenden van de Nieuwsbrief krijg ik 10-12 foutmeldingen van adressen die niet meer bestaan en twee afmeldingen waarvan 1 van een adres dat niet op de lijst staat. Zodat ik (na zoeken) beleefd vraag of X mogelijk met adres … zich heeft aangemeld omdat die voornaam dezelfde is maar een andere provider. Nog geen reactie.
Dan: bestellingen!
1) een bidprentje van 3 Euro
2) een Sesamstraatplacemat van 5 Euro: ik bericht de koper dat ik in dit genre (deze leert het alfabet) er nóg 1 heb (die leert nl cijfers). Die zou ook 5 Euro kosten, verzendkosten zouden hetzelfde blijven, indien gewenst kan ik morgen ter keuring fotograferen.
Maar tegelijk zal ik, beloof en doe ik, deze bestelling vast bevestigen met gironummer enzo.
Waarop klant per kerende mail terugmailt:
op een bestelling van 5euro 6.95 verzendkosten is me te duur
bij deze annuleer ik de bestelling
met vr.grt.a f lindemast.
En ik weer:
Natuurlijk – geen enkel probleem.
Alleen past zo’n placemat helaas niet in een envelopje waar je een postzegel van 44 cent op plakt.
Jeanne Doomen
Wat wel weer niet kruiperig klantvriendelijk zal zijn.
[om 22.20 uur nog steeds 1 bestelling: het bidprentje van 3 Euro]
Geef een reactie