Klant bestelt een hoop smiley-dingen en schrijft bij de Opmerkingen dat ze van een aantal artikelen méér had willen bestellen maar dat kán niet!
Dit komt gisteravond binnen en ik mail haar binnen 5 minuten over dat ze wel erom kan vragen en dat dat ook in de Leveringsvoorwaarden staat en dat als ze even doorgeeft wat ze wil ik er vanochtend vroeg naar zal kijken.
Ze mailt begin avond en ik mail weer terug dat ik ‘s ochtends vroeg begin en dat ik niet kan beloven dat ik vandaag nog haar verlanglijstje doorloop maar ik doe het dan tóch en geef door waarvan ik hoeveel exemplaren heb.
Waarna zij mailt dat ze “zéér drukkies!” is en: “ik begrijp niet helemaal wat je schrijft in je laatste bericht?
Maar voor Nu wil ik dan graag de eerste bestelling die ik by je gedaan heb 38.50-, definitief maken , waneer zou dat lukken , en hoe gaat de betaling in zijn werk?”
Ik probeer het nog 1x met “wat begrijp je dan niet” want volgens mij heb ik naast elk artikel waarvan zij zette dat ze aantal x wou keurig gezet hoeveel aantal y ik er van had.
Twee uur later: geen reactie.
Zodat ik inderdaad maar de bestelling van gisteren bevestig.
Geef een reactie