Ik moet een hoop ‘dingetjes’ doen.
Zoals nieuwe Volluto bestellen bij Nespresso (gedaan, wordt geleverd) en een pincode kiezen bij mijn AmEx-card.
Verder een afspraak maken voor het plaatsen van een nieuwe watermeter (maar dat kan niet in het weekend).
Wat wél kan: knaagdiervoer bestellen bij ZooPlus.
Dan hoef ik niet naar Ranzijn (=voordeel 1) en kan ik de knagers wat variatie bieden (=voordeel 2).
Dus zoek ik voor ruim € 40 allemaal lekkere hapjes uit en word bij het afrekenen geconfronteerd met de vraag naar die code van 3 cijfers die achterop m’n credit card staat.
Goh, dás makkelijk denk ik. Blijkbaar heb ik hier al eens betaald met die kaart en hebben ze die code alleen nodig voor de volledigheid.
En: ik zal wel met Visa hebben betaald want die gebruik ik meestal online.
Nu krijg ik mail:
Graag hadden wij uw bestelwens meteen verwerkt. Helaas kunnen we de door u aangegeven betaalwijze niet gebruiken. We hebben de door u bestelde producten daarom voorlopig geparkeerd.
Deel ons alstublieft kort telefonisch of per fax uw volledige bankgegevens of het creditcard-nummer inclusief de geldigheid en de naam van de kaartbezitter mee.
Tel.: 0049-180-51 100 51 (Ma-Fr 08:00-19:00 Uhr)
Een fax heb ik niet (dat ding in de All-in-One werkt niet meer en nee, dat ga ik niet ‘even’ fixen alleen maar hiervoor en ergens in Windows zit mogelijk ook iets maar dat ga ik niet nu eindelijk eens bestuderen).
Dan maar niet dus.
Sorry, knagers.
Geef een reactie