Eén van de dingen die ik moet regelen is dat de Volkskrant blijft komen.
Dat abonnement heb ik nl miv maandag voor 5 weken stopgezet.
Dus kijk ik op de site bij Service.
Hoewel ik ben ingelogd kom ik er niet achter waar ik dat kan wijzigen.
Ik besluit ze te bellen.
En beland in een keuzemenu met de slappe smoes dat zij MIJ daarmee van dienst zijn.
Eerst maar eens ‘abonnement wegens vakantie stopzetten’.
Maar dan loop je stuk op zelf de data intoetsen. De optie: ik heb er spijt van is er niet.
Laat staan dat je een mensch aan de lijn krijgt.
Desnoods een callcenter-mensch.
Nog een keer gebeld en nu gekozen voor ‘overige vragen’.
Denkend: dan krijg je vast dat mens.
Helaas. Dan krijg je o.a. of je een cd hebt besteld.
Poging drie.
Nu iets gekozen wat vast leidt tot een goed gesprek: “ik wil mijn abonnement wijzigen”.
En jawel: een meisje.
Dat me eerst niet snapt maar dan toch wél en wanneer ik mijn adres geef vraagt zij of ik ‘Doomen’ ben en of de data van het stoppen klopten.
Ja, zeg ik en dan wordt de vakantiestop ongedaan gemaakt.
Hartstikke fijn.
En handig te weten dat je zó makkelijk zoiets kunt wijzigen.
Kun je iemand aan wie je de pest hebt heel leuk een hak mee zetten: laat die krant maar blijven komen, schrijf vooral het geld af en verstop z’n brievenbus.
Geef een reactie