Een paar maanden geleden, in maart-april, was ik erg bezig met muziek downloaden van YouTube en omzetten naar Mp3 en branden op cd’s.
Ik downloadde een hoop programma’s en ja hoor – bij 1 zat viezigheid.
Mijn Anti-Malware programma gaf dus de melding dat er non-malware was ontdekt (dat valt nog mee, dacht ik eerst) die *niet* door hem te verwijderen viel.
En dat elke dag want dat programma scant elke dag.
Dus mailde ik de helpdesk.
Die me eerst dagenlang van stap naar stap leidde en toen ging ik op vakantie en toen ruim een week wéér en na een hoop cleanen was de PC ein-de-lijk weer ok.
Een paar dagen geleden wil ik weer muziek downloaden van YouTube en je raadt het al: ik was vergeten hoe ik dat ook alweer deed en downloadde dus een programma dat ik eerder ook had gedownload en ja hoor – daar is die foutmelding weer.
Ik geneer me dood en durf de helpdesk van Anti-Malware dus niet nog eens om hulp te vragen.
oehoeboeroe zegt
gewoon toch doen, hebben ze vast wel vaker mee te maken gehad.
Jeanne zegt
Het stomme was dat dit exact hetzelfde probleem is en dat we toen dus eindeloos bezig zijn geweest met tig analyse- en cleanprogramma’s.
En dat ik het binnen een maand(!!) weer op m’n hals heb gehaald 🙁
oehoeboeroe zegt
hopelijk kunnen ze je dan nu sneller helpen en zijn die tig analyses niet meer nodig. En anders zijn ze het daar ook vergeten, dus dan maakt het ook niet uit 🙂
Jeanne zegt
Ik ga eerst even zelf proberen…
Jeanne zegt
Het is gelukt!
Met dank aan alle eerdere tips van de Helpdesk van Malwarebytes die ik had bewaard en nu zelf kon doorlopen.
oehoeboeroe zegt
🙂
Jeanne zegt
Ik ben best trots!
oehoeboeroe zegt
je hebt gelijk!