De PC is terug (hoera) en ik ben bezig hem weer op te tuigen.
Wat veel tijd kost en niet meevalt en eerst dacht ik ‘easy does it’ (nl een uurtje per dag) maar toen dacht ik: laat ik het nou maar zo snel mogelijk af maken.
Dus vanochtend alweer om half zeven ermee bezig.
Wat me al opviel en waarvan ik eerst dacht: daarover breek ik pas morgen mijn mooie hoofdje, is dat de 2e harde schijf meldt dat hij ‘niet toegankelijk’ is.
Net Paradigit gebeld.
En met de aardige jongen aan de telefoon ontdekt dat een domkop op de reparatie een fout heeft gemaakt.
Wat nu?
Naar een Paradigit-winkel, suggereert de jongen.
Mijn dichtstbijzijnde is in de Amsterdamse binnenstad leg ik (opnieuw) uit.
Dat is geen optie.
Dan een andere winkel dichterbij. In mijn dorp misschien? Daar zijn geen winkels!
Vervelend, beaamt hij.
Ik zeg zo vriendelijk mogelijk dat ik me realiseer dat hij het niet kan helpen zodat ik mijn woede niet op hem ga koelen.
Dat stelt hij op prijs.
Maar ik ben dus ERG BOOS!
dat lijkt mij erg terecht (dat boos zijn dus)
Iedere ochtend rijd ik lang het hoofd-filiaal van Paradigit met de grote slogan : Voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot beste pc speciaal zaak van NL. Nou NIET dus ! Ik hoop dat het nu snel opgelost gaat worden !
Zo is het ooit begonnen
https://www.jeannesweblog.nl/?p=16207
https://www.jeannesweblog.nl/?p=16292
Dit is mijn allerlaatste Paradigit PC.
Nou ik zou niet boos zijn, ik zou woedend zijn, dit is echt slecht…