1) Er hebben twee klanten betaald
2) Het regent en dat is goed voor de tuin.
3) Bij KLM kun je, werd mij verteld bij boeking, 30 uur voor je vliegt online inchecken en dán kun je alsnog een mooie stoel verwerven aan een exit row door tien euro bij te betalen.
In mijn geval is 30 uur voor ik vlieg om half 5 ’s nachts. Wat op zich niet zo’n punt is voor iemand die om half zes pleegt op te staan. Dus dat moet kunnen. Al is het wel vervelend om de dag voor je reist jezelf nog meer fysiek uit te putten dan nodig is. En het is natuurlijk wel stressen omdat al die andere passagiers vast óók om half vijf aan de computer zitten, azend op stoel 10A, credit card in de hand.
Opeens overvalt me: zouden mijn huidige plaatsen nog wel gereserveerd zijn? Of zou NorthWest ermee hebben zitten schuiven?
Ik spoed mij naar de site. Ik log in. En verdomd: 1 stoel is inderdaad verschoven – die verschuif ik naar een nóg betere dan ik eerst had (dat treft).
Maar, zie ik nu, stoel 10A is wég. Daar zit een grijs mannetje in een pak. Op stoel 10B trouwens óók.
Net als op álle andere aantrekkelijke stoelen.
Asjemenou.
En het toestel is nog hartstikke vol ook (op een paar zeer nare plaatsen in het midden van het midden na).
Nu de positieve draai: ik hoef dus *niet* de dag voor ik vlieg idioot vroeg op te staan, zenuwend of het me wel zal lukken *mijn* 10A te verwerven.
Ik kan lekker uitslapen tot half zes.
Geef een reactie