Ik laat veel recensies achter.
Mn over huisjes die ik huurde.
Soms overtreft de service mijn verwachtingen: ik mag uren eerder komen en/of later weggaan, er staat lekkers, er staan bloemen.
Dat soort dingen.
Dan vraag ik de verhuurder of hij het goed vindt dat ik dat in de review zet.
Want soms is hij/zij niet voor iedereen even attent en dan verwacht een nieuwe huurder wél al die extraatjes en wordt als de service minder geweldig is juist teleurgesteld en missch zelfs boos.
Dit als inleiding op: ik kocht bij een bedrijf dat via bol verkoopt een voorhoofdthermometer.
In de recensies werd steeds melding gemaakt van een handleiding die alleen in het Engels was (dat vind ik nog niet zo erg) maar ook dat de letters zo klein waren dat je ze niet kon lezen.
Maar… recent schreef iemand dat de verkoper geheel uit zichzelf een wél leesbare Nederlandse handleiding had gemaild en er als kadootje ook nog twee mondkapjes bij had gedaan.
Tof.
Doos open gemaakt.
Geen extra mondkapjes. Nou ja. Jammer.
Maar ook geen gemailde handleiding.
Terwijl de bijgesloten handleiding écht niet te lezen is.
Ik mail ze dat ik een leesbare handleiding wil.
Ik verwacht die ook te krijgen.
Maar door die enthousiaste review was dit toch een domper.
Er zat trouwens wel *iets* extra’s in de doos: een kaartje dat ik 10% korting kan krijgen als ik weer iets bij ze bestel.
Eenmalig op 1 artikel.
Geef een reactie