De Winkel staat, veel mooier kan ik ‘m niet maken.
Wat ik wel kan doen is ‘m promoten.
Waar ik echt een supersukkel in ben.
Hier heb ik het erover.
Op twitter heb ik het erover. Daar open ik zelfs een aparte Winkel-account (niet een idee van mij, ik kom niet spontaan op die dingen).
Pas net schiet me te binnen dat ik ook op Facebook zit waar ik voor mezelf reclame kan maken.
En dan duurt het nog anderhalf uur voor ik bedenk: en LinkedIn! Daar zit ik óók.
Die twitter-account is bedoeld om tweeps die me als Winkel (niet privé) volgen extraatjes te bieden.
Elke dag iets leuks.
Dan mogen ze bij hun bestelling een code vermelden (vandaag is dat TW26) en dan vallen ze in de prijzen.
Vandaag kunnen ze deze leuke magneet krijgen voor vier ipv vijf Euro.
En pas nú denk ik: mijn trouwe loglezers zitten niet allemaal op twitter.
Die moeten toch ook kunnen meedelen in de winst!
Zie hiernaast de aanbieding.
Die ik probeer parallel te laten lopen met die op twitter.
Elke dag iets anders.
Hoe het uitpakt? Geen idee.
Geef een reactie