De middagpillen neemt Guus alleen in indien verstopt in kleine blikjes lekker kattenvoer (en dan ook steeds andere graag).
Ik ben daar bijna doorheen dus moet ik naar Ranzijn.
Nu zie ik gisteren dat Ranzijn ook thuis bezorgt.
Vanaf € 15.
Dát lijkt me handig dus gooi ik mijn (of eigenlijk: Guus’) winkelwagentje vol met allerlei lekkernijen.
Terwijl ik dat doe denk ik: nóg een voordeel van online bij Ranzijn winkelen is dat alles op voorraad is. In de fysieke winkel zijn te vaak lege schappen.
Ranzijn bevestigt de bestelling en belooft dat die vandaag wordt bezorgd door PostNL.
Prima. Want ik doe altijd op donderdag tussen tien en elf boodschappen en de postauto is hier nooit voor het middaguur.
Vanochtend even na half tien kijk ik in MijnPakket.
En lees dat het pakket wordt bezorgd tussen half elf en half twee.
Dus kan ik geen boodschappen doen. In elk geval niet in de ochtend.
Nu is het bijna half twee en nog steeds geen pakket.
Ook staat er bij ‘meer details’ dat ‘zending wordt voorbereid’ en niet ‘chauffeur is onderweg’.
Ik vrees dat dit dus toch niet zo’n slim, tijd en moeite besparend plan is geweest.
Dag Jeanne,
Wat vervelend dat jouw bestelling zo’n vertraging op lijkt te lopen bij PostNL. Dat is natuurlijk niet ons motto, daarvoor wil ik dan ook mijn excuses aanbieden.
Mocht je pakket er nog niet zijn vandaag, zou je dan een mailtje willen sturen of bellen met het gratis nummer 0800-3334442. Dan kan ik voor je uitzoeken waarom het bij PostNL fout is gegaan en waar het pakket nu is.
Met vriendelijke groet,
Nicky Duin
Ranzijn.nl klantenservice
Wat aardig dat jullie reageren! bij PostNL is de bestelling intussen in MijnPakket bijgesteld naar vandaag.
En: “zending bevindt zich in het sorteercentrum”.
Mocht het pakket vandaag toch niet aankomen dan ben jij de eerste die het hoort 🙂