Vandaag gaan de schouders eronder.
Eerst maar eens HP/De Tijd dat me nu toch écht heeft geschreven dat ik per 4/2 van ze af ben ténzij ik blijf betalen.
Ik zoek op de site van ING wat me te doen staat en zie daar slechts twee ‘periodieke opdrachten’ nl de twee die ik zelf ooit met de hand heb ingevoerd. Al die talloze andere waarvoor ik per telefoon toestemming heb gegeven staan er *niet*.
Ik bel ING, robot zegt dat de wachttijd ‘langer dan u van ons gewend bent’ is (namelijk???) zodat ik later moet terugbellen. Ik wacht drie seconden en mag mijn gironummer invullen, maak nog wat keuzes en heb meteen ene Eric aan de lijn. Liegbeesten.
Ik leg mijn probleem uit en inderdaad, dat staat niet beantwoord op de site maar ik kan het antwoord wel vinden als ik bij Zoek invul “Incassomachtiging stopzetten” waarna ik snel ergens beland waar ik een formulier kan uitprinten dat ik aan de HP moet sturen.
Ziezo.
Geef een reactie