In Yuma is een Barnes & Noble waar ik graag winkel.
Er is ook een online B & N.
Zodat ik dacht: zou het mogelijk zijn online iets te bestellen dat ik dan ophaal in die winkel?
Ik zoek op hun site, kan het niet vinden dus stuur ik ze een mail met deze eenvoudige vraag.
Vandaag (drie dagen later, nog best snel) het antwoord:
Dear Valued Customer:
We are in receipt of your email and appreciate your patience. Due to
increased volume, we are experiencing a delay in responding to your
email inquiry.
If you still need our assistance, please contact our Customer Service
Department at 1-800-843-2665. International customers may reach us at
201-559-3882.
We apologize for any inconvenience this may have caused and we thank you
for your patience.
Sincerely,
Customer Service
BarnesandNoble.com
Volgens mij staat hier (behalve dat ze m’n klandizie op prijs stellen): dat ze blij zijn met m’n mail en met m’n geduld en dat ze het druk hebben en zodoende wat laat reageren op mijn vraag. Ok, denk ik: dan wacht ik nóg een paar dagen.
Maar dan. Dan staat er “if you still need our assistance” moet ik ze maar bellen.
Wat is dat nou voor een rare non-service?
Geef een reactie