In mijn leveringsvoorwaarden staat dat ik naar de brievenbus kuier ‘binnen twee werkdagen’.
In de praktijk is dat meestal sneller en dezer (sinterklaas)dagen post ik meteen.
Een week geleden bestelt iemand twee artikelen.
Ik post direct maar waarschuw: TNT Post staakt twee dagen.
Nu een mail: de artikelen zijn nog niet aangekomen en ze viert morgen Sinterklaas.
Ik voel me wanhopig.
Ik spit mijn mail door: wanneer heb ik gepost. Héb ik echt gepost (je gaat zo’n moment aan alles twijfelen).
Ja, ik heb gepost want het was een insteekmapje en een horloge en die verzond ik apart omdat ik bang was dat anders het horloge het insteekmapje zou beschadigen. Extra kosten uiteraard voor mijn rekening.
Ik kijk op de kalender, ik reken uit: woensdag verzonden, twee dagen staking, zaterdag/zondag de sorteercentra weer op stoom, die pakjes zóuden dus bezorgd moeten zijn.
Maar niks is aangekomen.
Bij de eerste bestelling van een nieuwe klant die ik ken via twitter.
Zou meneer bol.com ook wel eens door zoiets z’n hele avond naar de klote voelen gaan?
(vast niet)
Geef een reactie