Sociale media – ik ben er dol op.
Maar dan wel op mijn manier.
Zodat ik *niet* 25 mensen ga smeken om op Facebook een “vind ik leuk” voor m’n Winkel te doen zodat ik daarna daar een mooie promo-pagina kan opbouwen.
Wel laat ik me overhalen een twitteraccount aan die Winkel te hangen.
Even klikken als je wil zien hoe die eruit ziet.
Vijftien volgers heb ik nu (incl. mezelf en m’n webmistress en de ontwerpster van m’n Winkel dus eigenlijk maar 12 en enkele ervan zijn collega-winkeliers zodat die ook maar een ietsje meetellen).
Wat kan verklaren waarom alles dat ik toewerp als lokkertjes (korting, geen verzendkosten, halve prijs) niks oplevert.
Heb je net geklikt?
Zo ja, dan heb je gezien dat ik vandaag iets helemaal gratis en voor niets aanbied aan ‘een volger’.
Dat zagen die 14 volgers en ze dachten ‘neu’.
Waarna ik het ook nog eens herhaalde voor mijn eigen bijna 1700 volgers.
Die óók dachten ‘neu’. Terwijl ze alleen maar even mijn Winkel hadden hoeven volgen, ‘hebbes’ replyen, afwachten tot het pakje binnen was en dan ha-ha-said-the-clown mijn Winkel subiet ontvolgen.
Nu weer enthousiast iets bedenken voor morgen om dat enthousiast voor de wolven te gooien.
Geef een reactie