Staples stuurt me een email dat het vandaag Happy Hour is.
Etiketten, een reclamedoek, een sd card – allemaal gaan ze weg met een mooie korting.
Ook de HP cartridges zijn in de aanbieding.
Maar daarbij geldt dat de korting alleen van toepassing is tussen 13.00 en 15.00 uur.
Om twee uur plaats ik mijn bestelling.
En wil kiezen voor ‘ophalen in een filiaal’.
Alleen zie ik die optie niet voorbij komen en staat er nadat ik ze heb gemachtigd het bedrag van mijn credit card af te schrijven: wordt maandag geleverd.
Wat me zeer slecht uitkomt.
Direct bel ik de Helpdesk.
Waar ik tien minuten in de wacht sta omdat alle medewerkers met ándere zeurkousen praten.
Nee, dat kunnen ze niet wijzigen, zegt dan het meisje.
En ja, het staat onduidelijk op de site.
Maar nu is het al doorgegeven aan GLS.
Wat mij sterk lijkt tenzij Staples robots in dienst heeft die direct mijn cartridges hebben gegrepen en in een envelop hebben gedaan.
Maar het meisje van het call center kan het verder ook niet helpen en ‘fijne middag nog’.
Geef een reactie