Ik heb een nieuwe Ultrabook.
Wel in de eigen, oude doos, want, zei de jongen misprijzend: ik had niet de hele verpakking meer.
Klopt. Ik had het piepschuim waarin de notebook was verpakt weggegooid.
Aangezien, zei ik: “Ik niet had verwacht dat ik hier binnen tien dagen zou staan omdat-ie kapot was.”
De jongen bij de kassa van MyCom zei dat de technische afdeling eerst moest vaststellen of de ultrabook echt kapot was.
Een knul van pakweg 18 achter die balie deed ‘m open en vroeg wanneer ik nou problemen had.
Alsof je een blauw scherm kunt toveren door op drie toetsen te drukken.
Andere knul (deskundiger) had het over Logboek.
Waarover ik kon vertellen want dat controleerde ik al dagen vlijtig en ik had er zelfs dingen uit geprint – kijk maar.
Hoe kwam je in dat logboek en waar moest je dan kijken, vroeg de knul.
(wat me deed twijfelen aan wat je moet kunnen om bij MyCom technisch expert te zijn)
Gelukkig had de andere jongen er veel meer verstand van en die sloot alle vage twijfels direct kort.
Zodat ik toen de nieuwe kreeg in de oude doos.
Vanavond staat hij op te laden.
Morgen kan ik opnieuw installeren.
Waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.
Dit typ ik op mijn bejaarde Dell notebook met Windows XP.
Die twee weken geleden opeens niet meer wou opstarten.
Geef een reactie