Vandaag zou mijn Paradigit-computer worden opgehaald. Omdat er fouten zijn gemaakt bij de installatie. En eerst zei een Helpdesk-knul dat ophalen niet kón maar toen ging ik via een formulier klagen en toen kon het wél. Het zou vandaag gebeuren tussen 9 en 6 wat me aan huis bond. Maar mocht ik er toch even uit moeten dan zou de chauffeur van UPS een briefje achterlaten zodat ik kon bellen voor een nieuwe afspraak.
Ik was weg tussen kwart voor negen en kwart voor tien – met Bolletje. Daarna was ik thuis. Maar: geen UPS. Zodat ik om kwart voor acht maar eens met Paradigit bel. Waar ik na tien minuten een volstrekt ongeïnteresseerde Patrick aan de lijn krijg.
“Het was dus pick up and return” zegt hij. Waarop ik wat begin te lachen en uitleg dat het ook weer niet zó eenvoudig was gegaan: eerst kon het niet en toen kon het toch wel maar nu is de PC niet opgehaald. “O,” zegt Patrick. “Dan denk ik dat het is afgekeurd omdat het software is.”
Dit nu lijkt mij zéér onwaarschijnlijk dus vraag ik hem in het systeem te kijken hoe het zit. Maar: “De dagploeg is naar huis en ik kan niet in het systeem kijken. De dagploeg gaat om zes uur naar huis.” Ik: “En omdat er tussen negen en zes zou worden opgehaald heb ik niet voor zes uur gebeld.” Nou, das dan jammer.
Patrick zal een notitie maken. Ik zal wel worden teruggebeld. Maar vanavond dus niet meer.
Dat allemaal op die volstrekt ongeïnteresseerde, flegmatieke ‘mens ga ergens anders zeiken’-toon.
Had ik het vorige keer nog over *stoom* uit de oren, nu heb ik het over een ganse dampende gasfabriek.
Eline zegt
dat je 3 harde schijven krijgt geleverd ( en hebt betaald) terwijl je er 2 hebt besteld, is duidelijk een foutje in de hardware, in HUN software staat het dus fout. Ik hoor om mij heen steeds meer klachten over paradigit, zoals andere hardware leveren dan besteld……