XS4ALL Only storing diverse regio’s
gemeld door Marcel op 30-03-2009, 15:56
begintijd: 15:45, duur: 21:00
status: opgelost
Door een landelijke storing kunnen een aantal klanten met een XS4ALL
Only verbinding problemen ondervinden met de ADSL verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
[Update dinsdag 31 maart 09:14]
De storing is gisteravond omstreeks 21:00 uur verholpen. Mocht u op dit moment nog geen verbinding hebben, dan adviseren wij u om het modem/router uit te zetten en na 1 minuut weer in te schakelen. Normaal gesproken komt uw ADSL verbinding dan weer netjes online.
Onze excuses voor het ongemak.
Helaas is de storing bij mij niet opgelost. Ook niet na een aantal keren resetten.
Ik zóu nu de Helpdesk kunnen bellen.
Daar zie ik heel erg tegenop.
Ik log nu in via Ziggo (dat ik gelukkig nooit heb opgezegd).
En hij doet het weer.
Ziejewel, even goed vloeken werkt veel beter dan resetten en het bellen van de Helpdesk.
Maar: dank de godin voor good old Ziggo.
🙂