… loopt het in de Winkel.
Tientallen klanten hebben binnen een paar uur voor ruim duizend Euro besteld en terwijl ik dit tik zie ik alweer twee bestellingen binnen komen!
Mijn grootste zorg is hoe ik alles kan afhandelen binnen de twee dagen die ik mezelf voor inpakken en verzenden heb gesteld.
Toch een werkscholier inhuren misschien?
Kijk – zo pak je dat aan kwa zelfpromotie.
De werkelijkheid is dat we de Winkel een totale make-over hadden willen geven maar dat het allemaal te lang duurde en niet georganiseerd en gecoördineerd kon worden en het beetje dat wél *nieuw* was toen we vanochtend online gingen met de Kadotips bleek een paar uur later fouten elders in de Winkel te veroorzaken en is er nu weer uitgesloopt.
Ik kreeg drie bestellingen.
En slechts twee foutmeldingen en géén afmeldingen na het versturen van de Nieuwsbrief maar dat komt omdat we daarvoor nu een ander systeem hanteren zodat de ondankbare types die ‘m niet meer willen ontvangen automatisch uit de verzendlijst worden gehaald en mij als mensch niet meer hoeven passeren.
Nu zit ik al een uurtje te wachten op klanten die naar hun werk zijn geweest en thuis hun privé-mail lezen en die dan gaan shoppen till ze droppen.
Maar misschien gaan die eerst een borrel drinken en dan eten en komen ze pas rond negen uur bij me langs.
Geef een reactie