Omdat ik zeer zelden word opgebeld, merkte ik pas dat mijn telefoon het niet meer deed toen iemand aan de deur kwam om zich te beklagen over mijn telefonische onbereikbaarheid.
Ik zag dat het basis-station helemaal geen beeld meer had en dat de andere twee stonden te knipperen.
Ik vroeg google het probleem voor me op te lossen maar google liet me vooral kennis maken met lotgenoten.
Waar de producent iets liet horen was het óf ‘even stekker eruit en dan weer erin’ (wat niets opleverde) of ‘bestel een nieuwe voeding’. Of dát iets zou opleveren zou natuurlijk pas blijken nadat die voeding was gearriveerd en uitgeprobeerd.
Dus op zaterdag bij Coolblue een nieuwe telefoon besteld. Die zóu zondag worden geleverd (dat beloven ze) maar hij kwam pas maandagmiddag. Toen had ik geen fut meer om me met zijn installatie te bemoeien.
Vanochtend heb ik evenmin ‘fut’ maar ik moet echt wat telefoontjes plegen dus: doos geopend, niet-begrijpend een deel van de handleiding gelezen en tenslotte 1 telefoon op de lader gezet om hem op te laden.
Wat 7 uur kan duren. Dan moeten de andere twee nog.
En dan moet ik er kwa installeren echt aan geloven.
Dit is 1 van die zeldzame momenten dat ik wou dat ik een handige man had.
Geef een reactie