Ik keek Law & Order (’n beetje – ik zag de aflevering al eerder).
Ik zag The Closer (erg mooi – dit is 1 van de beste series).
Ik keek ook nog Cold Case (ook goed, als serie, deze aflevering was iets minder).
En toen begon ik in Criminal Intent en wat me de hele avond al ergerde: alle reclames tussendoor en dan heel langdurig – het werd me nu teveel.
Tv uit dus.
Wel balen.
En ik heb er geen verstand van maar moet dat nou? Elke tien minuten ook weer tien minuten reclame?
Karin zegt
Zoveel koffie drink ik ook niet. Ik vind één reclame halverwege altijd wel lekker om even een kopje te halen, maar het wordt niet eens koud tussen de reclames door. Ik vind daarom de digitale recorder van UPC ideaal. Je neemt het programma op wat je wilt zien (want je bent er bijv niet) en de volgende dag (of wat later op de avond) kun je heel efficient het hele programma in ca 20 minuten kijken (serie-reclame). En voor de koffie heb ik de reclame ook niet meer nodig. Je kunt tijdens het tv kijken de boel op pauze zetten en dan mét koffie weer verder kijken.
Kortom: inderdaad, sommige zenders zijn heel erg aan het worden met reclamebreaks.
Jetje zegt
Heerlijk mens, die vrouw uit the closer! Vriendelijk glimlachend iemand vast “bitchen”. Ze is echt geknipt voor die rol.